Om oss
Årsredovisning
Styrelse
Affärsidé & vision
Kvalitetsdeklarationer
Att bo på Tjörn


Kvalitetsdeklarationer


TBAB har i strävan att främja till god kundnöjdhet, arbetat fram tre stycken kundlöften:

Ny hyresgäst
Vår fastighetsskötare hälsar den nya hyresgästen välkommen, presenterar sig, hör om allt i bostaden fungerar, visar runt i området samt överlämnar en blomstercheck c:a en till två veckor efter inflyttning.

Felanmälan
Felanmälan påbörjas inom tre arbetsdagar. Krävs speciella reservdelar som inte finns i lager och som tar tid att få levererat, hör fastighetsskötaren av sig till hyresgästen inom utlovad tid och förklarar varför det dröjer.

Inflytande
Vi erbjuder samtliga våra hyresgäster, möjligheten till ett personligt möte med oss.




Postadress
Tjörns Bostads AB
471 80 SKÄRHAMN
Växel             0304 – 60 10 00
Felanmälan   0304 – 60 16 90
Uthyrningen 0304 – 60 16 92